ŽIVÝ ZLÍN

PRO ŽIVÝ ZLÍN JSME VYTVOŘILI ŽIVOU
A HRAVOU KOMUNIKACI
Pro město Zlín a organizaci Živý Zlín jsme tvořili obsah na sociální sítě. V Marshmallow jsme převzali komunikaci na Facebooku, Instagramu a TikTok a využili maximální potenciál jednotlivých sítí.
Díky navržené strategii včetně reklamních kampaní jsme komunikaci na sociálních sítích vytvořili ŽIVĚJŠÍ, hravější a díky atraktivní komunikaci jsme zvýšili povědomí o různých akcích ve městě Zlín.
SOCIAL MEDIA & INFLUENCER MARKETING
ZÁBAVNÉ
KREATIVNÍ
TRENDY
V rámci spolupráce se zaměřujeme na správu sociálních sítí jako je Facebook, Instagram a TikTok, kde vytváříme atraktivní obsah, který zvyšuje povědomí o značce živém Zlínu, příspěvkové organizaci, která se věnuje pořádání aktivit ve veřejném prostoru a na zlínském zámku.
Srdcem naší strategie je tvorba poutavého obsahu prostřednictvím sociálních sítí, jako jsou Facebook, Instagram a TikTok, s cílem nejen zvyšovat povědomí o živém Zlíně, ale také inspirativně představovat jeho bohatý kulturní a společenský život.
POZICE NA TRHU
Zlín jako
preferovaná
destinace
Tato strategie nejen zviditelňuje živý Zlín, ale také generuje pozitivní odezvy a zájem u našich sledujících.
Pracujeme na tom, aby se živý Zlín stal nejen vyhledávaným místem pro kulturní zážitky, ale také symbolem pro jedinečné události a dárky s příběhem. Na trhu se tak profilujeme jako lídři v poskytování kvalitních kulturních zážitků a originálních darů, které přinášejí nejen radost, ale také hlubší smysl pro spojení s místem a jeho bohatou historií.
Společně s živým Zlínem sledujeme cestu, jak se stát preferovanou destinací pro kulturní události, které v sobě nesou kus této jedinečné kulturní atmosféry.




"Spolupráce s Marshmallow oživila naši firemní komunikaci.
Díky ní jsme objevili nový komunikační kanál, TikTok, skrze který jsme dokázali oslovit především mladé publikum a přilákat ho tak na naše akce a reklamní kampaně k nám přivedly nové sledující.
Komunikace se členy agentury byla vždy milá, vstřícná a ke každému cíli jsme vždy společně našli úspěšnou strategii a cestu."
Anežka Gavendová, marketing Živý Zlín